Moj profil

Totalni COOL Godišnji odmor :)

Šta napisati u uvodnoj riječi...ne znam...ali zato znam da mi je ovo bio naj godišnji odmor...i na tome svima jedno VELIKO  H V A L A  ! ! !

Malo koja riječ može opisati ono što sam ja doživjela..jedno veliko srce Coolinarike!

Približio se i taj dan,dan mog odlaska na godišnji odmor.Naša obala krije predivne uvale,otoke i otočiće,šume i potočiće..ali svi znamo da i krije predivne ljude velikog srca,koji su me bez rezerve primili u svoj skromni dom.

Tako počinje moje putovanje iz Rijeke za Zadar,gdje me na autobusnom kolodvoru dočekala mila mi Malinka (OGREBOTINA) sa iskrenim i toplim osmjehom,a tek zagrljaj...ljudi moji to treba osjetiti.Dogovorile smo se u vožnji prema mojem selu u mjestu Pridraga,da se nađemo na cool kavici na Forumu sa ostatkom ekipe iz Zadra i okolice (naravno tko je mogao doći) da se malo podružimo,isćakulamo i izmjenimo pozdrave drugih cool prijatelja.U međuvremenu,drugi dan,u posjet je došla tada nam aktualna CC Yupieya sa svoja tri mila anđela.Odlučili smo se na popodnevno kupanje i poslije odmah trk na COOL kavicu.Trebali ste vidjeti taj susret uživo...smjeh na Širokoj ulici bio je samo naš,svi ostali glasovi su utihnuli,ma nitko nam nije bio ravan.Oduševljenje je bilo i to,što je tada na odmoru bila naša draga DajanaD,gdje sam je napokon upoznala..nježno,milo stvorenje,totalno smireno..ili ti ga sCOOLirano,guštali smo njene receptiće,koje su pripremila mile zadrančice.U ugodnom društvu,vrijeme leti,a vremena je malo za sve ono što smo si htjele ispričati.S noge na nogu odosmo na najbolji sladoled na svijetu u Donata,i tako uživajući dođosmo do " pozdrav suncu ".Nešto predivno.Djeca su uživala,trčkarala po svijetlima koja su izmjenjivale boje i strpljivo pozirala dok smo ih slikali.Laganom šetnjom uz morske orgulje i predivnu zadarsku rivu,došao je kraj našem druženju.

U kasne jutarnje sate,stigli smo u Split,jedan od gradova u nizu koji nisam nikada posjetila na ovakav način kao sada.Predivna Julia,ugostila me u svoje kraljevstvo i pružila mi svu pažnju,baš kao pravoj carici.Nakon jutarnje kavice i prefinog ručka,dostojne CC,prošetale smo se starim dijelom grada i uživali u njegovim ljepotama,od Marmontove ulice,Prokurativa,do Sutivana i Marjana.Umorni od šetnje i dječica koja su morala poći u carsvo snova,vratile smo se kući,gdje smo nastavile naše neiscrpne priče o miloj i dragoj nam Coolinarici,djeleći savjete,što o slikama,što o receptima,a i ujedno degustiajući delicije naših dragih coolinarki.

Naravno,kao prava šefica,zaposlila me da radim rolice 😁😁😁 jer ih nije probala i da ujedno iznenadimo Dianu u Makarskoj,ajme šta je to bilo dobro.Dija je ostala bez teksta 😁😁😁 !!!Sve zaokruženo dobrim društvom,prošao je još jedan predivan dan.Toliko toga bi ispričale jedna drugoj,a vremena malo,ali kada šefica kaže da se ide kući,onda se mora slušati 😉 .

Svanulo novo jutro,novi sunčan i predivan dan,a meni je vrijeme da pođem na Brač,još jednoj divnoj osobi u posjet...dragoj i svima poznatoj Brocki.Ispraćaj u luci je bio dirljiv uz napomenu da se vidimo za par dana.Doček je bio srdačan i topao,kao i Bol,okupan u suncu.Ljepota otoka je istog trena prešla na mene i očarala me svim svojim čarima.Predivna šetnja u večernjim satima,uz žamor ljudi na prepunim terasama,zrak je mirisao na delicije i more.Slike te ljepote ne mogu dočarati sva osjetila koja su me obuzela,to se mora doživjeti.Kupanje na Zlatom ratu,ispunilo je sva moja očekivanja,kristalno čisto more,pješčana plaža,osjećala sam se baš pravo "carski".Kasnije poslijepodne,Edita i ja,prošetale smo do pritaništa i dočekale smajlicu sa transparentima njenog imena,kada nas je ugledala,skoro se srušila od smijeha i iznenađenja 😁 !Večer je prošla kao u nekom snu..uz dobro društvo i zanimljive priče.Lagani san,potjerao nas je u carstvo snova.Slijedeće jutro,dogovorile smo se naći na "Smajličinoj plaži".

Toplo more,predivna plaža,žamor ljudi ponesli su nas u neumorne razgovore o našoj miloj Coolinarici i svim našim cool curama,izmjenjujući iskustva u receptima i doživljajima.Tako je prošao još jedan predivan dan,i nažalost povratak se približio,ali uz napomenu,da se ponovno moramo vidjeti na istom mjestu.

Split još spava nekim mirnim jutranjim snom,ljudi po rivi polako se šeću i ispijaju jutarnju kavicu i šalju pozdrave za nov i sunčan dan,a na rivi sa osmjehom me čeka mila moja Juliška,to nam je bio još jedan kratki susret prije mojeg odlazka u zadrasko zaleđe.Suza je kapnula na ispraćaju,ljudi moji tako je to teško,kada se povežeš sa nekim i kada dobiješ tako puno..Julia ❤️❤️😘😘 .

Putujem ja brzinom svjetlosti u super brzom autu sa mojom Jelenom (lenazg) i njenim suprugom u moje tople krajeve sa mirnim i pustim plažama,gdje nema prekrcanih ručnika i ljudi po kojima moraš gaziti,već potpuni mir i tišina.Kada me netko pita gdje je to..ja odgovorim : "tamo gdje je Bog okrenuo leđa i rekao laku noć".Oduševljenju Jelene i Gorana..nije bilo kraja.Duge večernje šetnje i priče ispreplitale su se svo vrijeme našeg druženja,a šlag na kraju je ponovni susret sa zadrančicama(OGREBOTINA,Zoilo,zubić,zavajun,Sikerica i Tetamia),dao je konačan čar svim mojim doživljajima i putovanjima po lijepoj našoj obali.

Kavica sa prefinim delicijama bila je prava COOL kavica,a tek likerčići kojima su nas počastile domaćice,oduševili su naše nepce.Rastanak uz živu muziku bio je tužan,ali uz ponovno druženje,nastavljamo tamo gdje smo stale 🙂

Eto,i to je prošlo,a ja moram poći kući,nove radne obaveze zovu me u moj grad.Malinka me još jednom dočekala i iznenadila sa super šetnjom uz lungo mare,gdje smo zapjevale sa pet predivnih dama,i da nije bilo kasno,a ujutro se treba dignuti rano,mislim da bi dočekale zoru uz njih.Malina,hvala ti na svemu 😘

Hvala svima koji su me primili i ugostili,hvala na dobroti i toplini vaših srca,hvala na osmjehu,ma HVALA Vam na svemu 🙂 .

Još uvijek u glavi vrte mi se slike svakog trena,koji je nemoguće prenesti riječima,zato se nadam da će Vam slike barem malo dočarati sve ono što sam doživjela.

:(Još nema komentara

Budi prva/i, podijeli svoje mišljenje o slici i pomozi nekome u odabiru savršenog jela.